2010. szeptember 4., szombat

Ahol, hogy eljuss valahova MINIMUM fél órát kell utazz





augusztus 30.

:)
Budapestig elég rosszul utaztam...fáztam, és aludni se tudtam. Aztán találkoztam keresztanyámmal, akit kb olyan 10 éve nem láttam. Felismertem, mert kedvesen vigyorgott. Nagyon aranyos volt. Elmentünk hozzá, nála aludtam, aztán másnap reggel Judittal találkoztam. És ő nem engedte, hogy olyan műveletlen maradjak, mint amilyen vagyok és megmutatott nekem pár nagyon fontos dolgot: mint pl a Parlament:P És azonkívül jókat beszélgettünk, szappanokat szagolgattunk, bambultunk, és ssoookat soookat jártunk, és nevettünk, egyszóval, barátnösdit játszottunk, és azok is maradtunk:)

Itt van egy pár kép:
Parlament
Ilyet nálunk nem látni, de olyan zenét hallani...
"Eszter! Tudod-e mije hiányzik az oroszlánnak?"
-"..." 
na mije?
Halászbástyák
Onnan fentről...
Ez nem tudom egész pontosan mi, de ez is  szép volt:)
Itt Judit a kutyát fényképezte :P
És fénykééépezzük le a...
Itt jártunk :)
E mellett egy étterem terasza van, ahogy a tábláról is látszik, úgyhogy remélem meg vagy hatva, hogy miattad bevállaltam, hogy mindenki engem bámulva azt kérdezze: "Ki ez az idétlenség...?"

Amúgy mióta eljöttem otthonról, úgy járok kelek az utcákon, hogy keresem az arcokat, a tárgyakat, ami az otthoniakra emlékeztet.Mindent észreveszek.Mint pl. ezen a képen is. Meg még lesz ilyen. Ami máskor egyáltalán fel se tűnne, most nagyon fontossá válik.
Judit így fényképez turistákat :)
A sok lépcsőtől teljesen kifáradtam, s még a cipő is eléggé rontott.

No, de mindent összevetve nagyon jó volt újra találkozni olyanokkal, akiket nagyon nagyon rég láttam, s mégis közzel álltak a szívemhez.Igazából nem gondolkoztam azon, hogy milyen lesz újra látni őket, s így nem féltem a találkozástól.Ez olyan struccpolitika azt hiszem, amit Pálesz is előszeretettel használ, de nekem is ez az életstílusom. Vagy ebben az esetben lazaságról beszélhetünk? Nem tudom eldönteni, hol kezdődik, vagy hol ér véget a lazaság, és mi az életemben a struccpolitika. Minden esetre az idejövetelemmel is pont így voltam. Majd meglátjuk milyen lesz. Most sem aggódok, hogy milyen lesz az első munkanapom, ami ugye hétfőn lesz. Jó lesz:) Holnap megyek Istentiszteletre abba a házba, ahova dolgozni is fogok járni. Bemutatnak a gyülekezetnek, azt mondták. Ez nem hangzik túl jól, de kibírom:)
Még kell egy csomót csomót meséljek. De szép sorjába szeretnék mindent.
Ja még el akartam mondani, hogy teljesen meg vagyok lepve, hogy keresztanyámmal, annak ellenére, hogy milyen rég nem találkoztunk meg minden, mennyire jó volt a találkozás. Úgy éreztem mintha már régóta nagyon jóba lennénk, mintha jól ismerném, mintha barátném lett volna:) Nagyon jó volt.

4 megjegyzés: